fredag 16. januar 2009

Jente nr .2 navn ARC

Denne jenta kom som nr.2 ,og den er den eg har som mi jente.Eg håper den blir i Odda,får kansje svar på de i helga. Skal jobbe med mor til ho som skal ha seg valp i natt ,og då får eg vite om dei skal ha denne valpen. Ho skinner i orange og blir vel den som blir mest lik Foxy i hovedfarge. Har mørk maske så ho blir nok mørkere med fleire farganyanser .Ho blir nok nydeleg ho og som voksen. Eg tror de blir noen flotte hunder,med spennende farger. Men eg hadde ikkje trod dei skulle bli så ulike som dei er blitt. Så de er bare å vere åpen for overraskelser ser de ut for. De er koseleg og se korleis dei forandrer seg.Og om ei uke så kommer dei til og åpne øynene og de gleder eg meg til. DEI ER SÅ SJØNNE SÅ.














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar